loading...
دامنه فروشی
nima_shafizade بازدید : 1170 دوشنبه 1391/12/14 نظرات (1)

سلام خدمت دوستان XGAMER

در حالی که بازار کنسول‌های بازی ویدئویی که مانند بسیاری از محصولات دیگر تحت تاثیر تکنولوژی‌های ارتباطی جدید قرار گرفته است، سونی هم که سهم قابل توجهی از این بازار را در دست دارد سعی کرده است تا با این کنسول بازی جدیدش به دنیای تکنولوژی‌های مدرن امروزی نزدیک‌تر شود. به این ترتیب شرکت سونی در کنفرانسی اختصاصی که عصر روز چهارشنبه گذشته در شهر نیویورک برگزار شد، نسل جدید کنسول بازی پلی استیشن خودش را رونمایی کرد.
مدیران این شرکت معتقدند که PlayStation 4 یک تحول بزرگ در عرصه کنسول‌های بازی است و می‌تواند بهترین ابزار برای طرفداران بازی‌های ویدئویی باشد. این کنسول قرار است در آخرین روزهای سال 2013 و فصل تعطیلات به صورت رسمی به بازار عرضه شود و به فروش عمومی برسد، با این حال اما، این شرکت هنوز اطلاعاتی درباره قیمت عرضه این دستگاه اعلام و منتشر نکرده است............

 

nima_shafizade بازدید : 749 چهارشنبه 1391/03/31 نظرات (1)

برای یک بازی خور حرفه ای چه ابزار همراهی می تواند بهترین همسفر باشد؟ یک نینتندو 3DS؟ یا یک پلی استیشن Vita؟ اما نظرتان درباره اینکه همان کنسول بازی خانگی تان را همه جا به همراه داشته باشید، چیست؟ از این پس به لطف شرکت GAEMS، بازیکن های ایکس باکس 360 می توانند کنسول بازی خود را همه جا به همراه داشته و حسابی سرگرم شوند.

محصول جدیدی که این شرکت در E3 امسال عرضه کرده، یک کیف ویژه حاوی مانیتور و اسپیکر برای کنسول بازی ایکس باکس است. GAEMS G155 در حقیقت می تواند یک «محیط سرگرمی و بازی خصوصی» را در هر جایی برای تان فراهم کند. تنها کافی است ایکس باکس ۳۶۰ تان را درون جای مخصوصش قرار داده و کابل های مانیتور ۱۵ اینچی 720p آن را وصل کنید. البته سیم اسپیکرهای پرقدرت این جعبه جادو را هم نباید فراموش کنید.

کیفیت صفحه نمایش ال سی دی مجهز به تکنولوژی LED-backlit آن قابل قبول است، اما زاویه دید افقی این صفحه نمایش اصلا راضی کننده نیست. GAEMS هنوز هیچ صحبتی درباره قیمت و زمان ارائه این محصول و یا شیوه تامین نیروی آن به میان نیاورده است. اما می توانیم امیدوار باشیم که با گجتی لپ تاپ مانند و با عمر باتری بالا روبرو باشیم.

در ادامه مطلب می توانید عکس های بیشتری از G155 را ببینید.

nima_shafizade بازدید : 451 سه شنبه 1391/03/09 نظرات (0)
کنسول Xbox 360 با قیمت 99 دلار؟!
خبرهای تازه حاکی از آن هستند که Microsoft می خواهد کنسول Xbox 360 را با قیمت 99 دلار به فروش برساند. یک قیمت بسیار عالی برای کسانی که قصد دارند این کنسول را خریداری کنند. حتی کسانی که تا این لحظه تمایلی به خرید این کنسول نداشته اند هم با دیدن این قیمت به فکر تهیه آن افتاده اند. یک کنسول 4 گیگ مدل Slim با یک کنترلر Kinect و 2 سال اکانت Xbox Live Gold که تنها با قیمت 99 دلار قابل خرید است. اما در کنار پرداخت این 99 دلار، ماهانه باید قیمت 15 دلار هم به مدت 2 سال بپردازید. شاید این گونه فروش که به نوعی فروش اقساطی به حساب می آید، برای ما که در ایران هستیم، بسیار تازه باشد. البته فروش به این شکل نیز در دنیای کنسول های بازی بسیار تازه است و تا کنون هیچ کمپانی صاحب کنسولی دست به چنین کاری نزده است.
اما باید به این موضوع نیز اشاره کرد که این کار در دنیای تلفن های همراه کاملاً جا افتاده است. حتما می بینید که بسیاری از تلفن های همراه جدید مانند iPhone ،Galaxy ،Lumia و... از قیمت های بسیار بالایی برخوردار هستند، اما کاربران می توانند آن ها را به قیمت 99 دلار و با پرداخت مبلغی به صورت ماهانه خریداری کنند از سرویس ها و اپراتورهای مختلف آن ها استفاده کنند. این موضوع باعث می شود که کاربران بتوانند با هزینه ای کم یک گوشی مدل بالای بسیار خوب در اختیار داشته باشند و هم کمپانی سازنده و فروشنده بتوانند درآمد بهتری از عرضه این محصول گران قیمت خود بدست بیاورند.
nima_shafizade بازدید : 765 شنبه 1391/03/06 نظرات (0)

همیشه تجهیزات جانبی کنسول های بازی مخصوصا دسته بازی ، یکی از اقلام ضروری و قابل توجه کاربران است در این مقاله قصد داریم یکی از زیباترین و منحصر به فردترین مدل های دسته بازی را معرفی کنیم.

 کمپانی انگلیسی HJC که در ساخت وسایل مفهومی شهرت پیدا کرده است از دسته بازی جدید خود که برای Xbox 360 و PC قابل استفاده است رونمایی کرد.

با این محصول شما دنیایی از ایده های نو برای انجام یک بازی روان و دلچسب را می توانید تجربه کنید.

ادامه مطالب در ادامه مطلب.

nima_shafizade بازدید : 630 شنبه 1391/03/06 نظرات (0)

%معرفی دسته بازی و هدست جدید Razer برای Xbox 360

Razer Onza

شرکت Razer از ساخت و عرضه یک دسته بازی حرفه ای با نام Onza و یک هدست پیشرفته با نام Chimaera برای کنسول Xbox 360 خبر داد.
محصول Onza از ویژگی هایی زیر برخوردار است:
دکمه های با عکس العمل سریع،سیم ارتجاعی قابل تنظیم برای دسته بازی،دکمه چند منظوره با قابلیت برنامه ریزی برای استفاده به عنوان یکی از کلید های حرکتی یا آتش،امکان انتخاب میان دکمه های روی analog stick یا دکمه auto-fire با استفاده از یک سوئیچ لغزنده در قسمت پایینی دسته بازی.

هدست در ادامه مطلب.

nima_shafizade بازدید : 691 شنبه 1391/03/06 نظرات (0)

اگر قصد خرید دسته بازی جدیدی برای کنسول بازی Xbox 360 خود دارید بد نیست چند روزی صبر کنید تا نسخه جدید تولید شده توسط مایکروسافت به ایران نیز برسد. این سری جدید که به نام کروم ( Chrome Series Wireless ) نام گرفته است ویژگی ها و ظاهری جدید دارد که با خرید آن می توانید از این ویژگی ها استفاده کنید.

دسته کروم Xbox

 

امکانات جدید دسته بازی Xbox 360 مدل کروم

در این نسخه از دسته بازی کنسول Xbox 360 تغییرات زیادی برای روان تر کردن این دسته ها در هنگام بازی انجام شده است اما از مهمترین تغییرات بوجود آمده می توانیم به نکات زیر اشاره کنیم.

  1. رنگی شدن دکمه های اصلی ( A ، B ، X و Y ) مانند نسخه اولیه
  2. بروزرسانی D-pad دسته و افزایش کارایی آن
  3. امکان استفاده از دسته در حالت شارژ شده تا ۳۵ ساعت
  4. وجود رنگ های مختلف و قابل انتخاب در هنگام خرید
درباره ما
xbox
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 198
  • کل نظرات : 123
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 448
  • آی پی امروز : 140
  • آی پی دیروز : 184
  • بازدید امروز : 843
  • باردید دیروز : 848
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 843
  • بازدید ماه : 6,624
  • بازدید سال : 111,706
  • بازدید کلی : 527,666