پایان Crysis حس Predator بودن را به ما القاء می کرد. غیب می شدیم، مشت های سنگین می زدیم و با یک دست دشمن را چندین متر به هوا پرت می کردیم. در Crysis 2 ادامه آن روند شکل گرفت. ما Predator بودیم که در بازی Crysis بود، ولی در محیط بسته خیابان های نیویورک قرار گرفتیم. راسموس هوجنگارد (Rasmus Hoejengaard) کارگردان Crytek می گوید: "ما فرمول خود را در Crysis 2 عوض کردیم. بعضی از مردم آن را دوست داشتند و بعضی ها هم خیر، که البته همیشه هم همینطور است. کاری که حالا ما قصد انجامش را داریم، این است که تمام نکاتی که در دو نسخه بازی مورد توجه بودند را در این نسخه قرار دهیم.
ما وسعت Crysis و ارتفاع Crysis 2 را داریم و در همین حین زیاد هم آن را باز نمی کنیم که باعث منحرف کردن مخاطب شود. این بازی باید به بهترین شکل قابل هضم باشد." پس اینبار Crysis 3 قهرمان خود Prophet را تبدیل به شکارچی کرده و تکیه بر قابلیت لباس Predator دارد. تیر و کمان Rambo 2 را هم به آن اضافه کنید! Crysis 3 در حقیقت جنگل Crysis و نیویورک Crysis 2 را با هم ترکیب می کند و سرعت بیشتری به آن می دهد. داستان بازی بعد از جنگ علیه Ceph که یک انجمن مخرب از Cell Corporation است، اتفاق می افتد. آن ها قصد دارند به یک انرژی نیرومند دست پیدا کنند. بازی از مجسمه آزادی در نیویورک شروع می شود و مایکل سایکس (Michael Sykes) ملقب به Psycho که شخصیت اصلی Crysis: Warhead است هم در بازی حضور دارد
نقد و عکس ها در ادامه مطلب. . .