در دنیای Castlevania شخصیت های مختلفی وجود دارند که از شخصیت پردازی عمیق برخوردار هستند، یکی از آنها Gabriel Belmont است که در دو نسخه با دو محوریت متفاوت نقش آفرینی می کند. در اولین نسخه، Lords Of Shadow، شاهد رشادت ها و شاید حماقت های وی هستیم که او را همانند قهرمانی که تنها به فکر رسیدن به آرامش است، برایمان معرفی می کند. شاید حس انتقامی که گابریل در وجودش احساس می کند او را بیشتر به سیاهی می کشاند تا به روشنایی و آرامش، چه دانید؟! بعد از اتفاقات مختلف و حوادثی که گابریل با آنها رو به رو می شود، شاهد سیاه تر شدن داستان و گرایش آن به تخریب قهرمان هستیم که کم کم به درون او رخنه می کند. در نهایت و با مبارزاتی که شاهد آنها هستیم، تاریکی قطرات آلوده خود را که سر منشاء تاریکی هستند درون گابریل که تا پایان بازی به قهرمانی به یاد ماندنی تبدیل شده بود، منتقل می کند. این فرآیند او را به موجودی غیر قابل پیش بینی تبدیل می کند که در نهایت باعث انزوا و گوشه گیری وی می شود که زمینه حکمرانی تاریکی و سیاهی را فراهم می کند. در جایی که شیطان دوباره بازگشته تا فرمان روا شود، تنها یک شجاع دل که گزند زیادی از او دیده، توان مقابله با وی را می تواند داشته باشد، کسی که دیگر از Lords Of Shadow گذشته و به Prince Of Darkness رسیده است..........
همواره داستان سری Thief بسیار غنی بوده و با شخصیت اصلی خود یعنی Garrett به خوبی توانسته است در دل بازیکنان جای بگیرد. با وجود این که استودیوی سازندهی بازی که Eidos Montreal نام دارد بر این موضوع تأکید میکند که قرار است Thief یک ریبوت از این سری باشد، اما با توجه به نمایشهایی که تاکنون از آن شاهد بودیم، بهنظر میرسد که بازی همان DNA قبلی خود را حفظ کرده است و دچار تغییرات محوری نشده است. Thief در یک دنیای فانتزی و تاریک نیز به وقوع میپیوندد که لوکیشنهای آن بیشتر از سبک Steampunk و دوران Victorian الهام گرفته شده اند. شخصیت اصلی بازی همانند نسخهی قبلی Garrett است که به مدت زیادی از محل زندگی خود دور بوده است ولی تصمیم میگیرد که پس از چندین سال به آن بازگردد و به دنبال ماجراجوییهای جدیدی برود. او فرزند تاریکی است و سعی میکند همیشه در خارج از روشنایی به سرقت بپردازد تا کارهای وی نیز افشا نشود. شاید یکی از ویژگیهای اخلاقی شخصیت اصلی بازی که باعث شده او را نسبت به سایر دزدانی که با آنها آشنایی داریم، متمایز کند این است که گرت برای جمع آوری ثروت و سرمایه نیز دزدی نمیکند، بلکه او به خاطر حس ماجراجوییای که در وی نهفته است، این کار را انجام میدهد و این موضوع سبب میگردد که گرت برای ماجراجویی به خطرناکترین مکانها برود و دزدی کند. هر چیز گرانبهایی که در این بازی حضور دارد، مقدمهای است برای آغاز یک ماجراجویی جدید...........
گیمرها در نقش فردی به نام Ement بازی را در دست می گیرند که نقش یک منجی در دنیا ظاهر میشود. با Ement به ماجراجویی می پردازید و ساختمان ها و نماها را با سبک و سیاق خود در دنیای LEGO می سازید. بازیکنان در مسیر مراحلی قرار می گیرند که نتیجه ی انجام آنها نجات دنیای LEGO خواهد بود . عنوان The LEGO Movie Videogame دارای ۹۰ کاراکتر و ۱۵ مرحله است و بازیکنان باید تمام برگه های راهنمای بازی را به دست آورند تا به یک حرفه ای و شغلی در داخل بازی بدل شوند. این بازی که چندی پیش معرفی شد،شما را به دنیای لگو باز می گرداند و در آن می توانید شخصیت های بزرگ این سری را مشاهده نمایید و به نظر می رسد که این بازی یک The Avengers برای دنیای LEGO می باشد که تمامی قهرمانان و شخصیت های ساخته شده را به دور هم جمع می کند!.........
در حالیکه Square Enix هنوز مدرکی مبنی بر اینکه بازی Final Fantasy Versus XIII در دست ساخت است، ارائه نکرده، آن ها نسخه دیگری از Final Fantasy XIII را معرفی کردند. بازی ای که در مراسم بیست و پنجمین سالگرد این سری از بازی ها معرفی شد و Lightning Returns: Final Fantasy XIII نام دارد. این کمپانی اعلام کرده که LR آخرین نسخه از این سه گانه و ترکیبی از المان های جدید و قدیمی خواهد بود. در این مراسم، آقای یوجی آبه (Yuji Abe) یکی از اعضای کلیدی این سری از بازی ها حضور داشت و اطلاعات مختلفی را درباره این عنوان بیان کرد. او به این موضوع اشاره کرد که حالت شخصی سازی بیشتری را در این بازی مشاهده می کنیم و همین طور توانایی انجام حرکات بیشتری را با Lightning خواهیم داشت. او در این نسخه سرانجام به این موضوع پی می برد که به چه صورت می تواند ماجرایی که شروع کرده را به پایان برساند. او در این نسخه ۱۳ روز زمان دارد تا بتواند دنیا را نجات دهد. اگر او موفق به انجام این کار نشود، همه چیز به پایان می رسد. یکی از المان های جدیدی که سازندگان بازی آن را بسیار پررنگ جلوه داده اند، سیستم مبارزات و شکست دادن دشمنان و هیولاهای مختلف است. Lightning در این نسخه می تواند جادوهای مختلفی را اجرا کند و المان های گیم پلی و چیزی که تا کنون در این سری از بازی ها مشاهده کرده ایم را تغییر می دهد.........
رنگو (به انگلیسی: Rango) یک کرکتر خاص پویانمایی آمریکایی محصول سال ۲۰۱۱ با تم وسترن کمدی و برنده جایزه اسکار است که توسط شرکت پارامونت ساخته شدهاست. این کرکتر و داستان آن زندگی یک مارمولک است که بهطور اتفاقی از یک اتومبیل به درون صحرایی خشک و بیآب و علف پرت میشود. او با راهنمایی یک آرمادیلو خردمند به شهر کوچکی میرسد که مردم آن در خشکی و بی آبی به سر میبرند.........
همه ما کمپانی راک استار را با همان بازی های قدیمی می شناسیم . بازی L.A Noire The Complete Edition توسط استودیوی بازی سازی Team Bondi ساخته و حمایت شد، این در حالی است که طبق گفته ی بسیاری از سازندگان بازی و منتقدان ، بازی فوق العاده ی L.A. Noire میتواند یکی از بهترین های سال ۲۰۱۱ میلادی باشد، این بازی نشان می دهد که چطور باید از تمام بخش ها (از گیم پلی، داستان و موسیقی گرفته تا بسیاری از مسائل دیگر) به درستی استفاده کرد، L.A. Noire از نظر سناریو یکی از بی نقص ترین بازی هایی است و خط دیالوگ های آن به شدت زیاد است. L.A. Noire یکی از پدیده های این نسل است که صنعت بازی را به سمت و سوی دیگری برده است............
دو برادر بدون نام که در بازی فقط با نام برادر بزرگ و برادر کوچک شناخته می شوند هدف مشترکی را دنبال می کنند، پیدا کردن علاجی برای بیماری مرموز پدرشان. این دو برادر که از روستای کوچک خود به بیرون زده اند و وارد دنیایی شبیه کتاب داستان شده اند، تنها سلاحشان ذهن آنهاست و فقط کمک همدیگر را دارند. اگر فکر می کنید که Brothers یک بازی مشارکتی است که هر یک از برادرها را یک نفر کنترل می کند سخت در اشتباهید، این بازی چیزی فراتر از آن است. در حقیقت بازیکن به طور همزمان هر دو برادر را کنترل می کند و هر برادر با حرکت یکی از Thumbstick های دسته کنترل می شوند. به خاطر همین که هر دو دست مشغول کنترل این Thumbstick ها هستند و دیگر زدن دکمه دیگر بسیار سخت می شود، در این بازی کارهایی نظیر گرفتن لبه یا کارهای مشابه هم تنها با همان Thumbstick ها امکان پذیر است.
استودیوی Disney Interactive می گوید که بازی Infinity ترکیبی از اسباب بازی ها و دنیای بازی های کامپیوتری است و تفاوت های زیادی با عنوان Slylanders کمپانی Activision دارد. آقای جان ویگنوچی تهیه کننده بازی می گوید اولین چیزی که در Infinity مشاهده خواهید کرد، این است که شخصیت های آن توانایی پریدن دارند. ما سعی کردیم که المان های این بازی با Skylanders متفاوت باشند تا این دو با یکدیگر مقایسه نشوند، بازی ما یک عنوان Open-World است که شما می توانید در آن به جستجو بپردازید، ما قصد نداریم که در Infinity یک تجربه خطی را پیش روی بازیکنان قرار دهیم. شما می توانید به هر جا که می خواهید، بروید و می توانید مأموریت های مختلفی را انتخاب کنید.
Ubisoft به تازگی نسخه ی HD بازی قدیمی Flashback برای Xbox360 منتشر کرده است. نسخه ی HD بازی Flashback بر اساس Flashback The Quest for Identity که در سال ۱۹۹۲ برای کنسول آمیگا منتشر شده بود ساخته شده است. این بازی یک عنوان علمی تخیلی می باشد که کمپانی Ubisoft بعد از بیست سال دوباره آن را زنده کرده است . داستان بازی در مورد شخصیتی به نام Conrad B می باشد که همانند باقی قهرمانان قدیمی حافظه ی خود را از دست داده و درگیر ماجراهای عجیبی می شود...........
گوئیچی سودا معروف به Suda51، از جمله بازیسازانی است که تا به حال عناوین منحصر به فرد زیادی را در این صنعت ساخته است. اکنون، او و تیمش در استودیوی Grasshopper Manufacture بازی جدیدی به نامKiller is Dead ساخته اند. Killer is Dead بیشتر شبیه کابوسی است که به سبک راک ساخته شده است..........
تعداد صفحات : 8