loading...
دامنه فروشی
007 بازدید : 501 چهارشنبه 1392/08/15 نظرات (0)

بازی NHL 14 یا همان هاکی روی یخ یک بازی ورزشی بسیار هیجان انگیز می باشد که به تازگی برای کنسول XBOX360 منتشر شده است. NHL یکی از بازی های معروف و قدیمی در سبک ورزشی می باشد که به گونه ای بهترین شبیه ساز بازی هاکی برروی یخ می باشد که توسط شرکت EA منتشر شده است . این بازی با داشتن گرافیک بالا ، گیم پلی ابتکاری جدید ، سرعت و دقت در گرفتن ، خلاقیت و استراتژی در بازی از نکات مثبت این بازی می باشد . نسخه ۱۴ این بازی با پیشرفت های متعدد ، بیش از پیش به یک شبیه ساز ورزش خشونت آمیز هاکی روی یخ تبدیل شده است که بازیکنان می توانند به صورت کامل برروی بازی و کنترل توپ مسلط باشند. در چند سال اخیر سری بازی هایی NHL (شبیه ساز هاکی روی یخ) توانستند پیشرفتی چشمگیر و قابل ملاحظه داشته باشند به طوری که چند سالی است که عنوان NHL از سوی سایت ها و مجلات زیادی به عنوان بهترین بازی ورزشی سال انتخاب می شود.............

007 بازدید : 330 چهارشنبه 1392/08/15 نظرات (0)

بازی nflicts VAir Coietnam یکی دیگر از بازی های می باشد که جنگ ویتنام رو بازگو میکند که به تازگی توسط کمپانی BitComposer Games برای XBOX360 منتشر شده است، بازی در سال ۱۹۶۸اتفاق می افتد و وظیفه ی شما  در این بازی این است که با دشمنان مبارزه کنید، در این بازی تجربه جنگ ویتنام و استفاده از منفجر کننده ترین سلاح ها و شاهد تجارب خلبانان شجاع نیروی هوایی ایالات متحده باشید. در این بازی به جای کنترل تنها یک هواپیما، شما می توانید هر هواپیما در اسکادران خود در ماموریت های مربوطه کنترل کنید. در این بازی بیش از ۲۰ هواپیما و هلیکوپتر وجود دارد که شما میتوانید از آن ها برای درگیری های هوایی استفاده کنید. گیم پلی بازی شباهت های بسیار زیادی به بازی Dogfight دارد و می توان داستان جذاب آن را یکی از تفاوت های اصلی آن با دیگر بازی های این سبک در نظر گرفت.

007 بازدید : 410 چهارشنبه 1392/08/15 نظرات (0)

در بازی Edge of Time نسبت به نسخه های قدیم اوضاع متفاوت است. داستان منسجم تر است و مرد عنکبوتی هم مانند انیمیشن هایی که از روی آن ساخته شده، به نظر می رسد. حالت جدیدی که برای دوربین بازی طراحی شده، به افزایش هیجان بازی کمک زیادی کرده است. دوربین در زاویه بسیار خوبی قرار گرفته که تمرکز صفحه همیشه روی Spider-Man 2099 باشد. مبارزه ها همچنان دلچسب طراحی شده و میان پرده های بسیار جالب و بامزه ای هم در طول بازی مشاهده خواهند شد. کسانی که این میان پرده ها را مشاهده کرده بودند، تحت تأثیر این قسمت ها قرار گرفته بودند. در حالیکه به نظر می رسد این نسخه با بازی قبلی ارتباط داشته باشد، Activision و استودیوی بازیسازی Beenox روی این موضوع تأکید دارند که این بازی دنباله ای بر نسخه قبلی نیست، اما نشانه هایی از آن نسخه را در خود قرار داده است.

007 بازدید : 493 چهارشنبه 1392/08/15 نظرات (0)

سری بازی های برگرفته شده از آثار نویسنده نامی آمریکایی یعنی تام کلنسی (Tom Clancy) با تم نظامی خود همیشه بهترین برگ برنده Ubisoft بوده اند. عناوینی مثل Splinter Cell و Rainbow Six جزو محبوب ترین آثار Ubisoft هستند كه همه تحت لیسانس Tom Clancy عرضه شده اند. سری Ghost Recon همانند Rainbow Six یك بازی تاكتیكی نظامی است كه در تمام نسخه های خود موفق بوده و دو عنوان Advanced Warfighter 1 & 2 از بهترین های این نسل بودند. اما Ubisoft مدتی پرده از GR جدید برنداشت و سر انجام عنوان Future Soldier را رونمایی کرد كه حوادث آن در آینده نچندان دور اتفاق می افتد. ماجرا از جایی شروع می شود كه اصلاح طلبان كشور روسیه از های غلط كشور خود ناراضی هستند و تصمیم می گیرند به زور كنترل كشور را در دست بگیرند. در این بین، حمله سختی توسط اصلاح طلبان شكل می گیرد و نهایتا روسیه پایه های حكومتی خود را رو به ضعف می بیند. از طرفی ارتش آمریكا كه از قبل رابطه خوبی با روسیه داشته، وارد ماجرا شده و نیروهای خود را به طرفداری از رژیم روسیه وارد خاك این كشور می كند. شما در نقش یك سرباز آمریكایی كه در روسیه به دنیا آمده، بازی را پیگیری می كنید. كاپیتان ادوارد کاچنکو (Edward Kachenko) همراه با جوخه خود در نقش نیروهای Ghost وارد نبرد می شوند.

007 بازدید : 597 چهارشنبه 1392/08/15 نظرات (0)

بازی تم کارتونی خاص و هنرمندانه ای دارد و مبارزه با غول ها و موجودات عجیب و غریب حس خاصی را به شما می دهد که پیشنهاد می کنیم از دست ندهید. بازی Ben 10 بر اساس کارتونی به همین نام ساخته شده است. در بازی Ben 10 Omniverse 2 بازیکنان کنترل بن تنسون (شخصیت اصلی بن تن) را در برابر دشمنان به عهده می گیرند و او را به سمت خانه اش هدایت می کنند. داستان اصلی فیلم از این قرار است که Ben پسر ده ساله بازیگوشی به فصل تعطیلات رسیده است. او تمام سال را برای این تعطیلات برنامه چیده بود که با پدر بزرگش خوش بگذراند. اما بعد از این که سوار ماشین پدر بزرگش می شود دختر عموی خود را نیز که هم سن اوست و برای تعطیلات با پدر بزرگ آمده است را می بیند. Ben که تمام نقشه هایش را برای تعطیلات نقش بر آب می دید شروع به بحث می کند. خلاصه Ben و بقیه وارد جنگل می شوند. اما Ben از بقیه جدا شده و به داخل جنگل می رود. ناگهان شهاب سنگی به سوی او می آید و به زمین بر خورد می کند. او با تعجب به سمت آن شهاب می رود ناگهان آن شهاب که بیشتر به یک توپ فلزی شبیه بود باز شده و ساعت مچی ای درون آن است. او با برداشتن این ساعت عجیب الخلقه دارای قدرت مافوقی می گردد که باعث می شود بنجامین تنیسون به هیولاهای مختلف قهرمانی تبدیل شود و بر علیه شرارت درسرتاسر کهکشان همراه با دخترعمو و پدربزرگش به مبارزه بپردازد. يكي از نقاط عطف بازی دستبند Ben است كه به كمك آن می توان او را به سه موجود ديگر تبديل كرد كه يكی زورش بيشتر است يكی سرعتش و ديگری دارای قدرت پرش خارق العاده ای است..........

تعداد صفحات : 40

درباره ما
xbox
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 198
  • کل نظرات : 123
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 448
  • آی پی امروز : 142
  • آی پی دیروز : 184
  • بازدید امروز : 848
  • باردید دیروز : 848
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 848
  • بازدید ماه : 6,629
  • بازدید سال : 111,711
  • بازدید کلی : 527,671