loading...
دامنه فروشی
nima_shafizade بازدید : 502 پنجشنبه 1391/02/07 نظرات (0)
Armored Core V

سری بازی های Armored Core سال های زیادی است که توسط استودیوی بازیسازی From Software ساخته و راهی بازار می شوند. تا کنون ۴ نسخه اصلی و چندین نسخه فرعی از این سری راهی بازار شده اند و شماره پنجم نیز قرار بود در سال ۲۰۱۱ راهی بازار شود، اما با تأخیر مواجه شد تا علاقه مندان بتوانند در ماه مارچ این بازی را تجربه کنند. بازی Armored Core V تا این لحظه آخرین نسخه از سری بازی های Armored Core است که توسط استودیوی بازیسازی From Software در دست ساخت است. این بازی نبرد بین ربات ها را به نمایش درمی آورد و بازیکنان در آن با استراتژی های مختلف مواجه می شوند که باید در مبارزه های مختلف از آن ها استفاده کنند. در این بازی می توانید ربات های جنگی خود را به شکل های مختلف و دلخواه طراحی کنید. همچنین این بازی را می توانید به صورت آنلاین و آفلاین با دوستانتان بازی کنید. بر اساس اطلاعات منتشر شده از سوی From Software بزرگترین تغییری که در این نسخه صورت گرفته، بخش آنلاین این بازی است. حتی اگر تنها بخش تک نفره را تجربه کنید و اصلاً به سراغ بخش آنلاین نروید، این تغییرات را در بازی احساس خواهید کرد. زمانی که وارد بخش آنلاین این بازی می شوید، باید گروه خود را انتخاب کنید. همه چیز بر مبنای همین گروه ها برنامه ریزی می شود و در طول بازی با قابلیت های هر گروه می توانید در مبارزه ها شرکت کنید.

 

عکس ها در ادامه مطلب.

 

nima_shafizade بازدید : 492 پنجشنبه 1391/02/07 نظرات (0)
Ridge Racer™ Unbounded

Ridge Racer: Unbounded اولین بازی ای است که طی پنج سال گذشته توسط سازنده فنلاندی یعنی شرکت Bugbear در حال ساخت است. تعریف کلی سری Ridge Racer ترکیبی از Drift کردن، استفاده از نیتروژن و تکه تکه کردن همه چیز بود، ولی حال باید دید Namco قصد دارد با نسخه جدید بازی چه مسیری را پیش بگیرد. Bugbear از حس و حال مسابقات شماره های قبل دور شده، ولی به شدت به ساختار سری Burnout نزدیک شده و به نظر می رسد که این نسخه خیلی اکشن تر از قبل شده است. این نسخه خیلی بامزه است تا جدی و واقع گرا که البته آن ها سعی کرده اند با این موضوع حداقل به اسم Ridge Racer پایبند باشند. مسابقات در شهری به نام Shatter Bay اتفاق می افتند. شهری خیالی که در جایی بین نیویورک و شیکاگو قرار دارد. همچنین اینبار شما می توانید جاده های خود را هم خلق کنید و در بخش آنلاین آن ها را به اشتراک بگذارید. Shatter Bay وسعت زیادی دارد، مسابقات بازی پر سر و صدا و خیلی شلوغ هستند، وسعت تخریب محیط بسیار وسیع است و در حقیقت محیط بازی می تواند نیروی کمکی برای شما باشد که رقیبان خود را از سر راه بردارید.

 

عکس ها در ادامه مطلب.

 

nima_shafizade بازدید : 449 پنجشنبه 1391/02/07 نظرات (0)
DMC HD Collection

Devil May Cry HD Collection – چندی پیش شرکت Capcom مجموعه بازی های Devil May Cry را تایید کرد و حال این بازی برای کنسول ایکس باکس ۳۶۰ منتشر شده است . حتما با سری بازی های شیطان هم میگرید آشنا هستید ، بازی اکشن و تخیلی که داستان آن در مورد جوانی به نام Dante است . اولین نسخه از سری بازی های Devil May Cry در سال ۲۰۰۱ منتشر شد که با استقبالی خوبی از طرف پلیرها مواجه شد و همین حمایت ها باعث شد تا شرکت سازنده خیلی سریع به فکر نسخه ۲ این بازی بیوفتد و سرانجام در سال ۲۰۰۳ نسخه دوم این بازی نیز منتشر شد . نسخه ۳ این بازی نیز در سال ۲۰۰۶ منتشر شد که دارای ویژگی های منحصربفرد و جدیدی نسبت به نسخه های قبلی بود . کیفیت این مجموعه نسبت به نسخه های اصلی بسیار بهتر می باشد که در ادامه می توانید برای نسخه ایکس باکس ۳۶۰ این بازی را از سایت دانلودها دریافت نمایید .

 

عکس ها در ادامه مطلب.

 

nima_shafizade بازدید : 490 پنجشنبه 1391/02/07 نظرات (0)
Summer Stars 2012

با بیش از ۱۸ ورزش مسابقه ای مختلف ، بازی جذاب Summer Stars 2012 تمامی ورزش های تابستانی را پوشش می دهد. گیمرها می توانند استعداد خود را در ورزش هایی مثل پرش ۳گام ، دوچرخه سواری در کوه ، رانندگی و یا دوی سرعت به اثابت برسانند و در قسمت Career Mode بازی به یک ورزشکار برتر تبدیل شوند. در حالت مولتی پلیر ، شما می توانید با ۳تن از دوستان خود به طور مستقیم به رقابت بپردازید به طوریکه صفحه بازی به ۴ قسمت مساوی تقسیم می شود. این بازی از دسته های معمولی بازی و همچنین از Kinect پشتیبانی می کند. یکی از گزینه هایی که مخصوص نسخه Kinect می باشد این است که دستگاه به بررسی اندام شما می پردازد و با توجه به تناسب اندام شما ، برای شما رژیم غذایی و برنامه غذایی ارائه می کند

 

عکس ها در ادامه مطلب.

 

nima_shafizade بازدید : 425 پنجشنبه 1391/02/07 نظرات (0)
Kinect Star Wars

Kinect Star Wars نام یکی دیگر از عناوینی است که از سنسور کینکت پشتیبانی می کند. سازندگان این عنوان دو استودیوی Terminal Reality و LucasArts می باشند و ناشر آن Microsoft است . بازی در عالمی دیگر در حال جریان است و پلیر می بایست با مهارت های فیزیکی ، با دشمنان درگیر شود . در این بازی از برخی از شخصیت ها ، مکان ها و همچنین وسایل نمادین استفاده شده است . تمام جزئیات با گرافیکی قابل قبول طراحی شده اند و همه چیز به حرکات بازیکن بستگی دارد تا بتواند از بازی کینکت ایکس باکس ۳۶۰ نهایت لذت را ببرد . اگر به دنبال بازی هیجانی و جذاب برای Kinect خود هستید ، این بازی را از دست ندهید ! در ادامه می توانید بازی Kinect Star Wars را با لینک مستقیم از سایت دانلودها دریافت کنید .

 

برای مشاهده عکس ها به ادامه مطلب مراجعه فرمایید

 

 

تعداد صفحات : 40

درباره ما
xbox
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 198
  • کل نظرات : 123
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 448
  • آی پی امروز : 157
  • آی پی دیروز : 145
  • بازدید امروز : 1,169
  • باردید دیروز : 727
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 6,386
  • بازدید ماه : 20,197
  • بازدید سال : 125,279
  • بازدید کلی : 541,239