loading...
دامنه فروشی
nima_shafizade بازدید : 457 پنجشنبه 1391/02/07 نظرات (0)
Deadliest Warrior: Ancient Combat

بازی Deadliest Warrior Ancient Combat یک بازی به سبک نبرد تن به تن می باشد که بر اساس سریال پخش شده توسط شبکه Spike TV ساخته شده و دو قبیله جنگجوی همیشه خونین را به نبرد با یکدیگر دعوت می نماید. این بازی شامل ۲ پکیج متفاوت می باشد که نام های آنها با پسوندهای Warrior و Legends می باشد و بسیاری از سلاح های جنگی قدیمی و ابزارهای اضافی در این بازی وجود دارد. در این بازی گیمرها می توانند نام آورترین جنگجویان تاریخ را انتخاب نمایند ، آن ها را با سلاح ها و ابزارهای منحصر به فردی مسلح نمایند و به نبرد تن به تن با قوی ترین جنگجویانی که تا به امروز دیده شده اند بروند. سر دشمنان خود را به باد دهید ، سپرهای آنان را به یغما ببرید و جسدهای آن ها را به نمایش بگذارید ! این راهیست که شما می توانید رتبه ی خود را در بازی بالا برده و جنگجویی تمام عیار شوید.

 

برای مشاهده عکس ها به ادامه مطلب مراجعه فرمایید

 

 

nima_shafizade بازدید : 571 پنجشنبه 1391/02/07 نظرات (0)
PROTOTYPE 2
بازی Prototype 2 عنوانی است که در سبک بازی های Open –World Action ساخته می شود، ناشر این بازی شرکت Activision خواهدبود همان شرکتی که نسخه اول بازی را منتشر کرده بود و ساخت بازی بر عهده Radical Entertainment است. PT2 دنباله ای برای prototype است که برای اولین بار در Spike Video Game معرفی شد. رویداد های بازی در شهر نیویورک اتفاق می افتد البته اصطلاح جدیدی برای این شهر به کار برده شده است این اصطلاح New York Zeroاست. داستان بازی روایتگر رویداد هایی است که برای Sgt.James Heller اتفاق می افتد داستان بازی بیشتر حالت انتقام گیری دارد heller تصمیم دارد که شخصیت اصلی نسخه قبلی یعنی Alex Mercer را نابود کند و انتقام خود را از او بگیرد. نزدیک به ۱۴ ماه از خرابکاری Mercer می گذرد او باعث شد در شهر نیویورک الودگی ای رخ دهد و باعث ایجاد نابسامانی های زیادی شود . حالا James Heller به شهر بازگشته است. او در راه رفتن به خانه خود است و شوق دیدار همسر و فرزندان او را راحت نمی گذارد او سر مست است او به تازگی از میدان جنگ در Middle East بازگشته است ولی زمانی که به خانه می رسد با اجساد بی جان همسر و تنها دخترش رو به رو می شود.

 

برای مشاهده عکس ها به ادامه مطلب مراجعه فرمایید

 

 

nima_shafizade بازدید : 483 چهارشنبه 1391/02/06 نظرات (0)

RESIDENT EVIL 5
اين بازي يك DLC براي رزيدنت اويل 5 است كه وقاياي رزيدنت اويل 1 را در ذهن جيل ميچرخاند و شما به امارت ترسناك راكون سيتي بر ميگرديد و با زامبي هاي اون زمان ميجنگيد البته همه ي بازي در امارت ترسناك راكون سيتي تموم نميشه بلكه فقط جزئي از بازي را در انجا هستيد مابقي بازي را بايد با Josh ادامه دهيد و در افريقا به كمك كريس بريد....
خوب حالا ميريم سراغ معرفي بازي براي شما دوستداران رزيذنت اويل...

 

nima_shafizade بازدید : 573 چهارشنبه 1391/02/06 نظرات (0)
G.R.A.W. "Chapter 2" Trailer

نسخه ایکس باکس بازی پر طرفدار Tom Clancy's Ghost Recon Advanced Warfighter 2 را برای کاربران میهن دانلود آماده کرده ایم .این بازی در سال 2007 میلادی توسط کمپانی یوبیسافت ساخته و منتشر شد . Thomas Leo Clancy Jr در سال 1947 به دنیا آمد. او یکی از بزرگترین نویسندگان کتاب و فیلم و بازی های پرفروش است که اغلب آنها در سبک نظامی نوشته شده است. البته او کتابهایی در سبک های سیاسی نیز دارد. او به Tom Clancy معروف است که هم اکنون اوج کار او در بازیهای شرکت یوبی سافت است. بزرگترین بازیهای او Rainbow six، Splinter cell وGhost Recon  میباشند که هر کدام برای خود یک بازی بزرگ به حساب می آیند. یکی از بهترین بازیهای Tactical-shooter بازی Tom Clancys Ghost recon میباشد. در این بازی بازیکن در نقش یک جوخه ی چهار نفره قرار میگیرد که باید به انجام ماموریت نظامی بپردازد.

 

nima_shafizade بازدید : 457 چهارشنبه 1391/02/06 نظرات (0)

Disneyland Adventures


Disneyland Adventures عنوانی موفق برای کنسول ایکس باکس 360 میباشد که در تاریخ 18 نوامبر سال 2011 میلادی برای این کنسول عرضه ی جهان شد .ناشر این بازی فوق العاده کمپانی Microsoft Studios و سازنده ی آن استودیوی بازی سازی ماکروسافت است . بازی Disneyland Adventures بهینه سازی شده با دستگاه های کینکت است و شما به بهترین شکل ممکن میوانید از این بازی تحت کینکت بازی کنید و از دنیای گیم در عالم حقیقی لذت ببرید . امکان ندارد که شما وارد دنیای Disney نشده باشید و یا شخصیت های آن ها را در بازی های فکری و یا بازی هایی که برای شخصیت های مختلف Disney ساخته شده باشد را ندیده و نشنیده باشید . حالا در این بازی همه ی شخصیت های Disney مانند سفید برفی و ... دور هم جمع شدند و آماده هستند ، شما را به دنیای خودشون ببرند و شما را با یک بازی منحصر به فرد آشنا کنند

 

تعداد صفحات : 40

درباره ما
xbox
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 198
  • کل نظرات : 123
  • افراد آنلاین : 11
  • تعداد اعضا : 448
  • آی پی امروز : 151
  • آی پی دیروز : 145
  • بازدید امروز : 1,065
  • باردید دیروز : 727
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 6,282
  • بازدید ماه : 20,093
  • بازدید سال : 125,175
  • بازدید کلی : 541,135