loading...
دامنه فروشی
nima_shafizade بازدید : 445 چهارشنبه 1391/02/06 نظرات (0)

Winter Stars

یک نفس عمیق و تازه در ژانر ورزش های زمستانی ، اجازه میدهد علاقه مندان به ورزش در هر رنج سنی ای و با سطوح مختلف از قابلیت های درونی ،به رقابت با یکدیگر و یا به مبارزه با یک حریف مجازی بپردازند .این بازی دارای 11 رشته ورزشی است . رشته هایی که در این بازی به کاربرده شده است عبارت اند از : اسنوموبیل)احتمالا در ورزشها و مسابقات ورزشی، وسایلی را که با یک موتور بنزینی و سرعتی بالا روی برف حرکت می‌کنند دیده‌اید، به این وسایل برف‌رو یا اسنوموبیل می‌گویند. بیشتر مدلهای اسنومبیل توسط موتورهای یک یا دو سیلندر حرکت می‌کنند.این وسایل معمولاً با سرعت۸۰ کیلومتر در ساعت قادر به حرکت هستنداما بعضی مدلهای مسابقه‌ای که دارای موتورهای قویتری می‌باشند سرعتشان به ۱۹۰ کیلومتر در ساعت نیز می‌رسد.اسنوموبیل معمولاً توسط فرمانی که به یک جت اسکی در جلوی بدنه متصل شده‌است، هدایت می‌شود.

 

nima_shafizade بازدید : 580 چهارشنبه 1391/02/06 نظرات (1)

Kinectimals

بار دیگر یک بازی فوق العاده زیبا برای کنسول ایکس باکس 360 مجهز به سنسور های کینکت آماده کرده ایم . این بازی Kinectimals  نام دارد و در ادامه به نقد و بررسی آن می پردازیم . این بازی برای سنین پایین می باشد اما هر کسی را در هر سنی وسوسه میکند تا ایت گیم را بازی کند! به هر حال خرید این بازی جالب است و شما را سرگرم میکند در ادامه به تمامی نقاط ضعف و قوت آن میپردازیم. یکی از معدود بازی های کینکت است که دارای داستان می باشد البته نه آن داستان هایی که در بازی های دیگر شاهد هستید. شما در ابتدا دمویی را مشاهده میکنید که چند ببر به شما نمایش داده می شود و شما یکی از آن ها را انتخاب می کنید. بعد یک حیوانی که مشخص نیست چه حیوانی است و پرواز می کند!

 

Amy

nima_shafizade بازدید : 521 چهارشنبه 1391/02/06 نظرات (0)
AMY

اگر از طرفداران کنسول ایکس باکش 360 باشید قطعا با بازی Amy و تبلیغات به نسبت گسترده ی آن در دنیای گیم هستید . این بازی در 11 ژانویه سال 2012 میلادی انتشار رسمی یافت و هم اکنون مفتخریم تا این بازی را به صورت کاملا رایگان به کاربران خویش اهدا نماییم . چندی پیش بود که این کمپانی خبر انتشار بازی را در Psn  و Xbox Live داد . Amy عنوانی در ژانر Survival horror و تحت نظارت مستقیم Paul Cuisset خالق Flashback است که وقایع آن وجهه پس آخرالزمانی در امریکا پس از انتشار یک ویروس را دنبال می کند . Amy همچنین برای PC نیز عرضه خواهد شد ولی VectorCell گفت که "بازی چند ماه پس از ارائه نسخه PSN و XBLA برای PC منتشر میشود و هنوز نمیتوانیم تاریخ دقیقی را برای آن اعلام کنیم چون هنوز قرارداد انتشارمان را نهایی نکرده ایم." بازی های Survival Horror از طرفداران بسیاری برخوردار هستند، اما ساخت یک عنوان خوب در این سبک کار بسیار مشکلی است.

 

nima_shafizade بازدید : 528 چهارشنبه 1391/02/06 نظرات (0)
The Darkness II

بازی‎ The Darkness ‎بعد از انتشار در سال 2007 با استقبال خوبی مواجه شد. اما بعد از 4 سال نسخه دوم ‏این بازی به استدیوی بازیسازی‎ Digital Extremes ‎سپرده شده است و اوضاع کمی نگران کننده به نظر می رسد. به طور ‏مشخص یکی از دلایل موفقیت نسخه اول استایل گرافیکی منحصر بفرد ودر عین حال رئالیستیک بازی بود. ‏همچنین خود داستان و نحوه روایت آن خیلی جذاب به نظر می رسید‎.‎هم اکنون نسخه ی دموی این بازی معروف برای کنسول های ایکس باکس 360 ، Jtag ، از وبسایت میهن دانلود آماده دریافت است . در نسخه اول جکی، شخصیت اول داستان، در یک دنیای تیره و تاریک قرار می گرفت و باید راه فرار خود از آن ‏را پیدا می کرد. اما در همان تاریکی های راه، راز و رمزهای بسیاری وجود داشت که جنبه تخیلی به داستان ‏بازی می بخشید و موجودات تاریکی (‏Darkness‏) که قدرت های ویژه ای به جکی می دادند و او را به یک ‏ماشین کشتار تبدیل می کردند. اما در همین فضای تخیلی و تیره، تمامی دشمنان و اسلحه ها کاملا نزدیک به ‏واقعیت بودند که جنبه رئالیستیک بازی را تشکیل می دادند. البته این قضیه بیشتر بخاطر فیزیک و گرافیک عالی ‏بود.‏ اما در The Darkness 2قضیه کاملا متفاوت است.

 

nima_shafizade بازدید : 693 چهارشنبه 1391/02/06 نظرات (0)

Gears of War 3

چرخ‌دنده‌های جنگ ۳ (به انگلیسی: Gears of War 3) یک بازی سوم شخص تیراندازی است که توسطه اپیک گیمز ساخته‌شده و توسط استودیو مایکروسافت در ۲۰ سپتامبر آوریل ۲۰۱۱ برای ایکس‌باکس ۳۶۰ منتشر شد.این بازی سومین بازی از سری بازی‌های چرخ‌دنده‌های جنگ بشمار می‌آید. همه‌ی شما احتمالاً با کلیفی .بی (Cliff Bleszinski) سازنده‌ی سری محبوب و تا حدودی منجی کنسول Xbox 360، یعنی Gears of War، آشنایی دارید. او را می‌توان تا حدودی الم دار شرکت Epic نیز تلقی کرد! واقعاً فکر نمی‌کردم که نسخه‌ی سوم این بازی محبوب هم در همین نسل منتشر بشود، چراکه فکر می‌کردم این بازی یک سه گانه خواهد بود ولی زمانی که کلیف گفت ما هرگز نگفتیم که این بازی فقط یک سه گانه هست، بحث عوض شد. دو نسخه‌ی قبلی بازی با فروش خوبی روبرو شدند و توانستند در مدت زمان کوتاهی در دل بازیباز‌ها جای بگیرند، اما نسخه‌ی دوم بازی بعلت کمبود نوآوری‌ها مورد انتقاد قرار گرفت و می‌توان گفت تنها چیزهایی که در نسخه‌ی دوم پیشرفت کرده بودند، گرافیک و داستان بازی بودند. حالا بعد از گذشت 2 سال، خبر انتشار نسخه‌ی سوم به بدترین نحو ممکن توسط کلیفی لو رفت! کلیف بلیزینسکی در برنامه‌ی Jimmy Fallon حضور پیدا کرد و ناگهان با به نمایش گذاشتن یک تریلر از سومین نسخه از این سری همه را متعجب کرد! در این تریلر موارد بحث برانگیزی همانند موجودات جدید، خستگی و پیر شدن گروه Gears of War، اسلحه‌های جدید و ... مشاهده شدند که سوالات بی‌جوابی را تا زمانی که اخباری از بازی منتشر شد در ذهن بازیباز‌ها باقی گذاشتند

 

تعداد صفحات : 40

درباره ما
xbox
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 198
  • کل نظرات : 123
  • افراد آنلاین : 11
  • تعداد اعضا : 448
  • آی پی امروز : 151
  • آی پی دیروز : 145
  • بازدید امروز : 1,056
  • باردید دیروز : 727
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 6,273
  • بازدید ماه : 20,084
  • بازدید سال : 125,166
  • بازدید کلی : 541,126